Esselamu aleyküm 🌸 Çok pozitif bir hikaye değil baştan söyleyeyim 😅 Doktorumuz 40+4′e gün verdi fitil+suni sancıyla doğumumuz başlatılacaktı. 9.30da nst+ muayeneye girdik. Düzenli sancılarım çıktı:) ve 2cm açıklığım oluşmuş. Yani doğumum başlamış ama ben farketmemişim sancıları. Doktor muayenede eliyle sıyırma işlemi yaptı doğumu tetikledi. Odaya geçtik sancılarım artmaya başladı. Saat 5e kadar 4/5cm açıklığa ulaştık. Gece 12ye kadar sancıları çok rahat karşıladım elhamdülillah moralim de yerindeydi. Sancıları bazen pilates topunun üzerinde, bazen yatarak bazen sıcak suyun altında karşıladım. Belimde sürekli sıcak su torbası vardı bu çok iyi geldi tavsiye ederim. 12den sonra sancıların şiddeti ve bende kalma süreleri çok arttı. Normalde en fazla 1dk süren sancı bende 3dk duruyormuş 🥲 ama düzenli şekilde değil bazen daha uzun bazen daha kısa aralıklarla giriyordu sancılar ve kalma süreleri de değişiklik gösteriyordu. Ara ara ebe nst ve alttan muayene için geldi. Ama sonrasında açıklığım hiç ilerlemedi. En son saat 5te alttan muayene oldum hala açıklık 5cmydi. Gece 12den sonra bebeğin kalp atışları düşmeye başladı. Nstde de daha uzun kaldık daha tedbirli davrandık. 9a kadar doktoru bekledik. Doktor gelince ortak kararla sezeryana geçtik. Onda da ilk spinal sonra genel anestezi aldım 😅 Ameliyathaneye geçtikten 5dk sonra bebek doğdu. Ameliyatta kordon dolandığını anladılar 🥲 Anladığım kadarıyla kordondan dolayı bebek pozisyon alamamış ve doğum ilerlememiş. Elhamdülillah iyiyiz ben de bebek de. Ama çok yorulduk 🥲 Hem psikolojik hem de bedenen yorucu bir süreç oldu. Bizim hikayemiz de bu şekilde oldu 🌸