NvS hic birsey yokken direkt sezaryen diyen doktoru ne yazık ki anlayamıyorum 🤦🏻♀️ 38+5 te çatı muayenesine gidecektim gece suyum geldi hasteneye gittik bebek Doğum pozisyonundaydi Haftalar öncesinden. ama baya yukarda dedi hiç sezaryen lafını duymadım gece 3 te suyum geldi 6 da hastanedeydim 12 ye kadar hiç açılmam olmadı ve yine de sezaryen lafını duymadım çok hızlı da ilerleyebilir açılmanız çok
Yavaş da olabilir ayni şekilde bebek yukarda diye hemen telaşa kapılma ne kadar rahat olursan hersey güzel olur kolay doğumlar diliyorum soruların varsa cevaplaya bilirim ☺️