zuleyhaserdar 2.cocuğumda 31aralik sabahı eşim işe gitmeden bana döndü bak bugün doğurma bekledin bekledin 1 gün daha bekle deyip çıktı. Kendisi biraz şom ağızlıdır.Doktorum 20 ocakta sezeryan günü vermişti iri bebek diye ama eğer sancı gelirse yine gel demişti ama benim hiç sancım yoktu yılbaşı sabahı herşey birden oldu 😅 14.45 te oğlum olmuştu kimlikte de 31 Aralık diye kayda geçildi😂
Ben ne güzel oturuyordum..Çocuğum bu yüzden okula erken başladı 😅 ay olarakta tuttuğu için bir günden yaş alarak gidiyor şuan😕