İdrarı fazla damlatmışsınız yada test bozuk dağılma var çünkü artımed veya awox testini alın hiç yanılma olmaz aklınızda bulunsun ben öyle öğrenmiştim birde adetinizden 1 hafta sonra yapın bazen çok acele ediyoruz böyle sıkışıp kalıyoruz kan vermişsiniz ama ordada çıkmamış gebelik çünkü 5>0 üzeri olması lazım