Kızlar bir yerde okudum bebek doğar doğmaz anne sütünden önce çay kaşığının ucuyla sade soda verirsen çocuğun anne karnındaki tüm gazı çıkıyormuş bide gaz sorunu oluşmuyormus hemen linçlemeyin bir yerde okumuştum deneyen var mı dogru mu diye size bir sormak istedim normalde asla bebeğe böyle şeyler verilmesine izin vermem ama okudum ve altında cok yorum vardi deneyenler olmuş dogru diyenler olmuş sizede bir sormak istedim hic denediniz mi boyle birsey?