14 haftalık gebeyim süt ve süt ürünleri normalde beni rahatsız etmezdi bu dönemde de kusma bulantı çok şiddetli yaşadım şu anda da tamamen bitmedi ama azaldı ekstra olarak yoğurt peynir falan yediğimde midem şişiyor ve aşırı bulantım oluyor kusana kadar rahatlayamıyorum ChatGPT bazı gebeliklerde mide safrasını çoğaltabileceğini söylüyor onunla ilgili sanırım aranızda yaşayan var mı bu bebe kalsiyumu nerden alacak 😂