ilknurer Merhaba 4 aylık evliyim, hamile kalmak istiyorum doktora gittim yumurta enzimlerim düşük çıktı doktorum bana folik asit e baslamami söyledi 3 aydır folik asit kullanıyorum hamile kalmak için ne yapmalıyım
klncbebek ilknurer daha çok yeni evliliğiniz kafaya takmadan akışına bırakın bence kafanıza taktikca zorlaşıyor hamile kalması umarım en kısa zamanda bebiş haberini alırsınız🌸
[silindi] ilknurer yaşınız kaç Genelde 23 yaşından sonra doktor bana tedavi başlatıyoruz demişti bende o zaman 21 yaşındaydım
Cimcime30 ilknurer kafaya takmamanı onerırım çünkü kendım taktığım ıcın evlendıgımıDen berı korunmuyorum 16 aydır hıc hamule kalamadım
rabisimm ilknurer kendi tecrübelerime dayanarak şöyle söyleyebilirim ki ne zaman kafanızdan attınız her belirtiye acaba hamile miyim diye düşünmediniz o zaman olabiliyor. Çünkü acaba hamile miyim diye düşününce vücut olacağı varsa bile yapmıyormuş. Bende evlendikten sonra düşük ve kürtaj yaşadım sonrasında hemen olsun istedim her ay nerdeyse test yaptım ama olmadı. Sonrasında hiç düşünmedim kendimi farklı şeylerle meşgul ettim ve o ay hamile olduğumu öğrenmiştim. İnşallah sizde en yakın zamanda hamilelik haberinizi alırsınız 🌸
Hmnd Ovulasyon kiti kullandın mı hiç onu önerebilirim yumurtanın çatladığı zamanı bilirsin olasılıkları arttırmış olursun bende yeni başladım daha bakalım
babymom2026 ilknurer insallah en kısa zamanda olur ❤️ Bende evlendiğimin 3. ayı hamile kalmıştım. Kafana takma stres bile çok etkiliyor 🙏
ilknurer Stres ister istemez oluyor yasim 29 Şubat’ta 30 olcam ailemden uzak gurbette olduğumdan bana da arkadaş olur düşüncesi ile de çok istiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin yorumlarınızı okudum desteğiniz için çok tşk ederim iyi ki siz ,❤️