papatya785643 ben perinatolojiye gidiyorum her gittiğimde şeker takibime bakıyor + tansiyon takibine şekeri düzene sokunca su düzeldi benim ama 3 saatte bir değişen bir şey su,, bıktırıcı bir süreç hamilelikte yiyememek kötü bir durum bizde emzirirken yeriz az sabır etcez çok stres yapmayın etkiliyor şekeri 🤦🏻♀️