Testler hep silik gçlge yok gibi adetim de gecikti 6 gün
Sol kasığım batıyo
Göğüsümde sızı var
Akıntıö var
Bel ağrım aşırı çok
Mide bulantım var
Ama testler düzgün yanıt vermiyo kan veremiyorum bayılıyorum napcam bilemiyorum bekliyorum böyle çok sıkıldım benim gibi olan var mı