En son adetim 5 Eylülde oldu bu ay regl olmadım test yapıyorum kaset test bi bulanık pozitiv gösteriyor layd moon testi yapıyorum anında pozitiv oluyor dün yine kaset test tapdım negatif oldu sezeryan doğumundan 5 ay geçmiş biraz daha beklicem olmasa hastaneye gideceğim sizce hamilemiyim?