seyma281015 ilk gebeliğim canım doğmuş olan cocuğum yok ama benim 1 senedir gögsümden süt geliyordu emara kadar girdim bir sorun görmediler sadece aüt kanallarımın genişlediğini cocukları cok sevdiğim icin vücudumun anne gibi davrandığını söyledi doktorlar. Acaba ondan mı diyorum cünkü o süt gebe kaldıgımdan beridir cok azaldı bugün gelmedi hic süt😥