Aklı olan 2li 3lü falan fistan yaptırmaz detaylı ultrason yeterlidir çoğunluğu yanlış çıkıyor sonra doğuma kadar o stresle yaşamak denirse yaşıyorsun kendinize eziyet ediyorsunuz vala doktorlarda hemsirelerde beni zorbaladilar niye yaptirmadim diye bende bisey varsada aldırmayacagim için strese girmek istemiyorum dedim hepsinede