Kızlar gecen ay prolaktin Yüksekliği sebebiyle dostinex başlamıştım geçen ay adetim düzenli normal eski miktarında ve lekesiz güzel gelmişti bu ay da Ovulasyon testine başladım 13. Gün ve hala çok silik eskiden hep pik görürdüm adetimde düzene girmismen göremedim böyle bir durum yaşayan var mı