Mutlaka endokrin doktoru ile görüşün bende 160 nabızla hastaneye yattım tiroid dediler iki ilaç başladılar 10 gün sonra endokrine gittim asıl değerlerim normalmiş boşuna bebeğe zararlı ilaç kullanmışım 10 gün boyunca. Birde bana 12-20 haftalar arasında hormonlar üst noktaya ulaşıyor bazen yalancı pozitif de olabiliyor dedi doktor.