ozgeysr kizlar ignenin ilk gununden itibaren 7. gunum asiri bi uyku hali gozumu acamiyorum halsizlik cok azda bi kasikta sizi hissediyorum siz neler yasadiniz hormon etkisi mi
Neva_aydn ozgeysr olabilir canım ben kullandım çok kasık ağrısı çektim halsizlik sürekli uyuma istehim vardı ve uyuyordum ama olmadı iğnenin üzerinden 8 ay geçti hala yok
Lovebaby27 ozgeysr canım içerisinde beta hcg var hamilelik hormonu ondan dolayı bunların olması gayet normal inşallah olumlu sonuç alırsın ☺️