Kızlarım selam 🌸
Daha önce de buraya test sonuçlarımı atmıştım. Yaptığım tüm testler pozitifti. Bugün sabah kan verdim ve kan sonucum çıktı. Görseli iletiyorum tecrübeli olan anneler yorumlar mısınız? Değerim normal mi yoksa düşük mü? Ayrıca TSH değerimin yüksekliğinden de bahsetmiştim çok şükür o da 3ün altına düşmüş bu kan sonucumda 2,4 çıktı 🙏🏻