Vatdifak Dogum yapalı 20 gün oldu. Epizyo açıldı. Ama 10 gün sonra kontrole gittiğimde dikisimin birinin açıldığını ve iltihap yaptığını söyledi doktor. Sonra tekrar dikti. Dikkat etmem gereken şeyler var mı? Başına gelip iyileşen var mı?