minikmucizemm__ sisinde haftanız yaklaşmış zaten 37+5 te doğum yaptım ben , amin irabbim herkesin yardımcısı olsun.38-39. Haftaya doğru youtubede activating labor 7 dakikalık video var onu yapıp duşa girin bi kaç gün sizi doguma hazırlar hatta her şey yokunda işte doğumu başlatır .ben 2 günü doğuma gittim 🙂↕️ Ne olursa olsun zorunluluk dışında normal olmalı doğum çünkü bebeğin size ihtiyacı varken sezeryan dikşşli olmak çok zor .normal doğumda bebek cuktıgı an bitiyor her şey. Eğer normal olursan doğumunuz unutmayın sadece böyle sertleşince sancı gelince çenenizi göğse dayayıp kakanızı yapıyırux kuvvetiyle ıkınıyırsunuz ki kontrolsüz yırtılma olmasın . Yine eğer normal olursa dikiş üzerine asla oturmayın her gün ılık suyla altınızı yıkayın saç kurutma makinesi ile uzaktan kurutun 2-3 sanşye , emzirme yastığını ortası açık ya ona oturabilirsiniz rahatlatır sizi , yataktan sıyrılmak sizi yorar bebek için kalkarken kanepede yatabilirsiniz eşiniz yalnızda olsun mutlaka ki emzirirken uyuya kalmayın 🥲40 gün mutlaka dinlenin iyiim deyip işler yapmayın sadece beneğe emzirmeye odaklanın unutmayın ki geçecek süreçler bunlar anneliği tadını çıkarın 🥲