Miniginannesiiii1111 Kızlar bugün doktorum sezeryan için gün verdi ikinci doğumum olacak Allah izin verirse inşallah sağ salim 36+1′im şuan 28 ekime gün verdi doktorum 37+6′ya benimle aynı güne sezeryan verilen varsa birlikte bekleyelim günümüzü 🥰🤰🏻
S-nur1 Miniginannesiiii1111 Ay aşkım gün vermiş sana hayırlı olsun 💖bende Salı günü gittim 10 gün sonra gel tekrar dedi o zaman aşağı yukarı gün vermiş olurum dedi 37+1 oluyor artık versin 😂bende tahmini 31 ne felan verir diye düşünüyorum
zeynepckmm Miniginannesiiii1111 bende Pazartesi günü gidicem 36+3 günlük olmuş olacak bebeğimin pozisyonu ters 2 haftadır dönmüyor zaten döndüğünü de hissetmiyorum çok baskı ve ağrım var hatta doktorum anestezi tahlillerimi yaptı bu gittiğimde gün verir mi acaba çok merak ediyorum 😬
Miniginannesiiii1111 S-nur1 sağol bebeğim darısı sana inşallah sağ salim 🥰🥰 37+1 de kontrolum var ondan 4 gün sonrada doğum Allah izin verirse 🥰🙂 heyecan dorukta bakalım nasıl olacak haberleşelim arada insan kendine yoldaş arıyor 🥰🥰
S-nur1 Miniginannesiiii1111 Ay evet evet haberleşelim mutlaka bana da senden bir kaç gün sonrası verir heralde arka arkaya doğurmuş oluruz😂😂
Miniginannesiiii1111 S-nur1 merhaba naptınız gittiniz mi doktora nasılsınız gün verdiler mi ben bugün son kontrole gittim anesteziyle görüştüm salı günü sabah 07:30 da yatışta ol dedi doktorum 🥰🥰🥰 çok merak ediyorum kime benziyor nasıl inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz
Miniginannesiiii1111 zeynepckmm valla bilmiyorum ki benim biraz tansiyon yükselmeye başladı yoksa 38-39 hafta gibi diyordu başlarda bugün gittik kan verdim 36+1 de 37+1 de kontrol var sonra anesteziyle gorusecez gittiğinizde bence gün verir
ipekmom_ zeynepckmm cuma günü 35+5dikk tahlillerimi verdiim pazartesi 36+1olucaz gün vericekler bakalım ne olucak heyecanla bekliyorumm 39da alırız demişti ama hiç bekleyecek halim ykçok artık bian önce gelsin istiyorum 🥹
Miniginannesiiii1111 Tug12 aaa ne güzel konuşalım arada insan yoldaş arıyor kendine sağ salim gelsinler inşallah 🥰
Gizemdemir96 Bende 36+6 dayım canım . Kısmetse tam 1 hafta sonra doğum olacak persembe günü🙏 Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin insallah🤲🏻
Miniginannesiiii1111 Queen19 sağ salim İnşallah 🥰🥰 benimde 37+6 da olacak ikinci sezeryan bakalım tansiyon problemim başladı yükseliyor ilaca başladık riske atmak istemedi