Havin49_ bu 3. Gebeliğim iki doğumumu Sarıgazi İlhan Varank ta yaptım ama bu sefer Sultanbeyli’ne devam etmek istedim bilmiyorum doktorları çok bilmediğim için sormak istedim Elif Beyza güneş diye bir doktor varmış onuda öven oluyor bilmiyorum ona aldım randevu inşallah memnun kalırım sizde inşallah sag saglim kucağınıza alırsınız bebişlerinizi