bugün muayenem vardı bebeğin kafası kanala yerleşmemiş suyu vs güzel dedi doktorum sonra nst çekildim ve nst de 10-15 dk içerisinde 2 kere 100 gördü ama bana yansıyan bir acı olmadı yani poposunu karnıma dayamış gibiydi. 29 ekime niyetlenmiştik doktorla beraber ama nst kafa karıştırdı bana bekle sancın olursa gel dedi. Nst de çıkan sancıların yalancı olma ihtimali var mı? Çünkü sezaryen olsun istiyorum birden normal doğuma alınmak istemiyorum