asil481_ ben karşılaştım oğlumu 3 ay görememiş biriyim🤣 ilk ogrendigimde senin gibi 5 haftalikti kese yoktu 10 gün sorna gel tekrar bakalım dedilertekrar gittim kese var bebek yok bı 10 gün sorna tekrar gel dediler gene gittim bu sefer hem bebek göründü hem kalp atışı bu sırada 12 haftayı buldu ve doktor aynı zamanda cinsiyetini de söyledi banada demişti geç döllenme olabilir her ihtimale karşı düşük önleyici kullan demişti muhtemelen geç döllenme tek doktorla kalma bence başka bı dojtorada git oda baksin