ipek-15 AysnrKsr ben 30 lu haftada grip olmuştum içmek zorunda kaldım içine bal ve limon katıp şükür buşey olmadı ama 1 2 fincanı geçmesin
seymanurbyn AysnrKsr bence doktoruna danışmalısın erken haftalarda bitki çayları yasak diye biliyorum.
ylnydgd AysnrKsr 11. Haftada bitki çayı olmaz diye biliyorum ama yine de doktora sormakta fayda var. 22 deyim ben max 2 bardak içebilirsin dedi.