Kızlar geçen hafta Salı günü kürtaj oldum.Bende çikolata kisti vardı ameliyat oldum sonra ki adetten sonra da hemen hamile kalmıştım.Kalmadan önce deniyorduk ama kistten dolayı olmuyormuş.Psikolojim çok iyi değil bir süre bebek düşünmüyorum.Bu sürede bu kist tekrarlar mı.Çocuk düşündüğüm zaman tekrar ameliyat olmam gerekir mi.Yaşayan ya da bilen varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.