demette canım ben bel bölgesinde de olunca korktum doktoruma yazdım gelmemi söyledi gittim, bebek doğum pozisyonuna geçtiği için baskı yapıyormuş bundan kaynaklıdır dedi ağrılar için tabi idrar tahlili, Usg muyanesine rahim ağzını falan ölçtü bi sıkıntı çıkmadı için rahat etmezse sende git lütfen