[silindi] visnelicheescake afiyet olsun bende öğlen yemeği yaptimm kahve sonra içerim nedense bugün canım kahve çekiyor 😍😂
visnelicheescake penbe_karisi Benim kızım da öyle herşey de bir parmağı eli oluyor ama daha da tatlanıyor kız sanki😍😍
visnelicheescake [silindi] Ahahah sana da kolay gelsin bacı bende işleri bitirdim öyle oturdum içtim valla 🌸
Sevgiiss visnelicheescake sağol aşkım bugün bulantım yok gibi maşallah kaç gün sonra iyi hissediyorken 😄