_Ece14 Kızlar bugün devlet hastanesine muaneye gittim yarın 23+2 olacağım doktor şeker yüklemesi yapalım dedi bu zamanlar da yaptıran var mı sonuç doğru çıkar mı acaba
anneoluyorummm103 _Ece14 ben 22.haftada yaptırdım perinatolog istediği için. Sonuç olarakta şeker çıktı tabi
YyyyYasemin _Ece14 bana geçen hafta 3 hafta yada 4 hafta sonra gel dedi hemen yapmadı ama 28 e kadar yolu var tabi siz isterseniz biraz daha bekleyip yaptırabilirsiniz
_Ece14 Bana doktor yarın gel dedi ondan bende bişey diyemedim doğru sonuç vermez mi yani illa 24 ü mü beklemem lazım