Kızlar geçen haftalarda yazmıştım kimse cevap vermedi doğru düzgün protein kaçağım başlamıştı geçen hafta doktorum antibiyotik verdi 2 tane ama enfeksiyonum düşmüş protein değişmemiş hala 2+ doktorda riske atamam alalım dedi bende cumartesi alın dedim tansiyonum 13/8 13/9 felan şuan sıkıntı yok dedi protein kaçağı olup doğum yapan var mı çok korkuyorum bol dua edin nolur inşallah güzel geçer 🥹🥹