Hanımlar merhaba bebeğimde 2 hafta karın geriliği var özelde kontrollüydüm kendi doktoruma göre bir problem yok 2400 gram 37 +3haftalığım aynı zamanda şehir hastanesine gidiyorum şehir hastanesi de geriliği kapamışsın 2800 olmuş kendi sancını bekle dedi ve biz 2 doktor arasında kaldık arada 400 gram olması felan kafamı karıştırdı birazda hareketleri normale göre az bugün özelde farklı bir doktora da danışmak istedik kilosu 2700 plesentadan bebeğe giden damar biraz dar olduğunu 38 haftada doğum başlatmalı riske atmamalı bence dedi kafam çok karışık sizce nasıl bir adım ilerlemeliyiz kendi sancılarımı mı beklemeli yoksa suni ile doğumu başlatmalı mı yardımmm