kirmizibasliklikiz98- Belirtilerim var ve 13-14 ekimde yerleşme kanaması gibi bir durum oldu. Adete 3 gün var Awox test yaptım negatif duruyordu ama üstünü çıkarınca flaşla görünen kıl gibi bir çizgi var. Sizce pozitif olabilir mi?
Yazmelegi_ kirmizibasliklikiz98- o kendi çizgisi diye biliyorum. Normal çizginin yannda belirirse olabilir
lfkfkdk Gecikmeden sonra tekrarlayın daha net olur başka markalarla denerseniz yalancı pozitif olayını da yaşamazsınız