Kızlar 9 ekimde doktora gittim o zaman 7+1 günlüktü baktı sadece keseyi ve yolk saçı görüyorum dedi bebeği göremiyorum dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi yarın gidicem ama kafama takılıyor başına böyle bir şey gelen oldu mu 7. Haftada hala bebeği görünmeyen var mıydı??