Hanımlar çok mutluyum iki kızımdan sonra bir oğlum olacakmış 14. haftadayım doktor bugün söyledi ve size şunu söyliyim Instagram‘daki asla cinsiyet tahminlerine inanmayın çoğu bana hepsi kız dedi sadece birisi erkek dedi ve ben de kız diye hep kendim kabullendim ama bugün doktor bariz pipisini her şeyini gösterdi kesin erkek dedi Zaten çok farklı bir hamilelik geçiriyordum o yüzden biraz da erkeği düşündüm aslında asla erkek çocuk olsun diye derdim yok sadece iki kızımdan sonra bir oğlum olmasını isterdim ve öncelikle sağlıklı olmasını istiyorum Allah herkese gönlüne göre versin