Deno-frau Merhaba Benim ilk 11 hafta toplasam 3 kere kusmuşluğum var Şuan 13. Haftadayım ve 12. Haftadan bu yana toplam 4 kere kustum yani 2 günde 1 kere. Trimesterda böyle olması normal mi ? 2 doktora gidiyorum. Biri olabilir 16. Haftaya kadar dedi diğerine henüz soramadım. Buna benzer durum yaşayan var mı ?
Bbgg Deno-frau doğurana kadar kusanlar var maalesef , merak etmeyin ama normal her bünye farklı , ben 20. Haftadayım hala bulantım oluyor çıkartamıyorum ama bi türlü
unlu0801 Deno-frau benimde 17+5 arada sırada mide bulantılarım oluyor doktorumuz her şeyin normal olduğunu söyledi çok şükür bebişte iyi
babymom2026 Deno-frau çok normal bende 2. trimesterdeyim 15 haftalığım dün ben bile kustum arada oluyor
MadameTussauds Deno-frau Normal olabiliyor, benimde ogluma hamileyken 2. trimesterda baslamisti 20. haftalara kadar devam etmisti, simdiki kiz 22. haftaya kadar kustum suan 29. haftadayim hala ara ara bulanti yasiyorum