bayalayca Merhaba arkadaşlar ben 39+5gunluk hamileyim erkek bebek bekliyoruz dün gece adet olacak gibi sancım oldu ayak agrım da oldu sabah kalktım birşey yok döktür da pazartesi gününe kadar doğum etmezsen bakacagız dedı böyle yaşayan var mı
Maviss25 bayalayca merhabalar bnde 38.6 haftadayiz bnmde hafif sancılarım vardi adet sancısı gibi nst de çıktı doktor istersen doğumu başlatalım dedi kabul etmedim bekliyorum bnde bakalım yarın doktora gideceğim ne olacak
2boysmother bayalayca bizde 39+4 olduk genital bölge ağrısı yaşıyorum yatıp kalkamıyorum artık çok zorlanıyorum. Sürekli batma tarzında ağrılarım olmaya başladı yerimden sıçratıyor. Bugün bel ağrısı başladı. Nst de hafif sancılarım çıktı onun dışında bi belirti yok bakalım nasıl ilerleyecek doktor 10 gün süren kaldı gelmezse suni ile başlatırız dedi
Glnrgz bayalayca ben 37+4 teyim. Regl sancısı gibi sancı hissediyordum doktor bugün muayenede 3 cm açıklığın var eve göndericem squat vs yap pazartesi gel dedi. Nat de çok hafif sancım çıktı ama suyum vs gelmemiş
Asoyaso34 Merhaba 40+4teyim kız bebek nstte sancı ve açılma yok gözüküyor hala bekliyoruz 42ye kadar bekleyeceğiz
Asoyaso34 bayalayca suyu hareketleri normal oyüzden bekliyoruz 42 haftaya kadar gelmezee suni sancı ile başlatıcaz dedi doktorum ama şuanda çuha çiçeği kapsulü kullanıyorum rahim açılması için umarım açılır 🤣
Aaabbb21 Bende de hafif gebelik zehirlenmesi çıktı doktor suni sancı alalım doğuma dedi 39 hafta istemedim 2 cm açıklık var ağrılarım var bir de nişan geldi sanırım
2boysmother bayalayca bugün idrarım da enfeksiyon çıktı ondan kaynaklı mı bilmiyorum sık sık kasılmalarım oluyor takip ediyorum