Ben 6 haftalık düşük yaptım kürtaj olmadım evde düştü üzerinden 8 ay geçmesine rağmen hala gebe kalamadım tamamen kişiden kişiye değişiyor ne kadar stres edersen süre o kadar uzuyormuş meğersem benim de bir hafta kaldı reglime bu ay çok fazla gebelik belirtilerim var umarım bir hafta sonunda ben de yeniden güzel haberi alırım. Sizin de güzel haberlerinizi bekliyoruz ❣️