gulbahar4 2 hafta gerilik doktorlar için normal kabul edilebilir ama dikkat ve takip gerekir , ilerlememesi önemli olan 🙏 doktorum 4 haftaya ulaşırsa bebeği alırım demişti şuan sıkıntı yok beslenmene dikkat et dedi dediği gibi de oldu . bizdede vardı , 2 hafta geride göründü sizin haftalarınızda sonra o ara kapandı dedi doktorum sonra başka bi doktora gittim yine 2 hafta dedi sonra ben yine kendi doktorumun asistanına muayene oldum hayır gerilik yok dedi sonra tekrar gerilik var diyen doktora gittim 1 hafta arayla oldu hani , gerilik 1 haftaya düştü şuan iyi dedi .. amaaa bu süre zarfında bebeği besleyen damarlara kan akımına Herşeyine detaylı bakıldı bi sorun görülmedi . Bende protein ağırlıklı beslenmeye şekersiz glütensiz beslenmeye gayret ettim kuru yemiş balık yeşil mercimek yumurta kaşar falan bolca yedim 🙏