eismetylul hadi gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizimde programa göre 8 günümüz kaldı iki gün önce doktora gittim nst sancılar gözüküyor istersen dogumu başlatalım dediler kabul etmedim beklemek istedim yarın tekrar gideceğim siz sezeryan mı olacaksınız