dilandila Kızlar merhaba bu gün adet günüm dün test yaptım pozitif şiddetli adet sancısı çekiyorum vajinal ıslaklık var tam adet oldum diyorum lavaboya gidiyorum sadece bildiğiniz su akmış başına böyle bişey gelen varmı
prinkle dilandila benim de öyle olmuştu adet olacak gibi sancı da yaşadım ıslaklıkta oldu ilk başlarda çok akıntım oldu adet belirtilerim vardı resmen
unlu0801 dilandila silik bir çizgi gibi gözüküyor erken gebelik testi alıp daha net bakabilirsin veya gidebiliyorsan kan ver canım
Busranur_mnts dilandila silik çizgi gibi canım yarın yine yap ya da erken gebelik testi dene awox prodoctor iyi markalar bulursan onlar daha iyi inşallah vardır gebelik 🤗
dilandila Busranur_mnts Allah razı olsun ıslaklık çok var nerdeyse ped takıcam bı akma var lavaboya gidiyorum kesin adet oldum bakıyorum sadece ıslaklık var