aybalasmom @Meral_63 Canım ben 2 doğumunda da kullandım İkisinde de 2 saat içinde doğurdum. açılmam 5 santim olmuştu İkincide annemgile hemen suya koydurdum onlar dualar okudular koyduktan bir buçuk saatte çıta da doğurdum zaten çok şükür ben onun olduğuna çok inanıyorum Ama unutma doğum olduktan sonra hemen sudan içinden çıkartacaklar Rahim geri kendini toparlasın diye