Farqana1 dilan128_ Selam ben eylülde ovitrelle ile hamile kaldım çok şükür 5 hafdalık hamileyim insallah hersey guzel olur
Cimcime30 dilan128_ kız Nıye hamıle kalmasınlar tedavı sonuçta ben de Letu gonapeptly kullandım geçen ay olmadı bu ay tekrar
gunesshr Hilaysn bende sadece Klomen kullandım bugün yumurtam büyüdü mü diye kontrole gideceğim umarım büyümüştür🌸
dilan128_ Cimcime30 kız bazıların tutmuyor bende ilk defa oldum 7 8 aydan sonra ilk defa yumurtam büyümüş 🥹
Hilaysn gunesshr ay inşallah büyümüştür güzel haberler alırsınız. benim de iki yumurtam büyümüştü ovitrelle kullandırdı doktorum hemen
gunesshr Hilaysn ikinci kullanışım kızım şimdi 4 yaşında büyüdü artık ikinci çocuk için tedaviye başladık bakalım nasip herkes muradına ersin inşallah ❤️
Farqana1 dilan128_ çok tesekkur ederim inşallah sizde sevinirsiniz Allah her kadina anne olmayi nasip etsin