deryakrtgl 7 haftalık hamileyim kusma ve mide bulantısı oldu normal mi acaba birde baş ağrısı sırt ağrısı göğüs ağrısı bunlar değişik bir ağrısı var hastaneye gitmeli miyim
Esma006 deryakrtgl tansiyon ölç alet var ise baş ağrısı garip geldi bana sadece diğerleri hamilelikte olur kusma ağrı vs
duygubirinci deryakrtgl bende aynıyım artı kasık agrısıda oluyor ama ateş yok bende hasta oluyorsundur belki çevrende gripli birileri varmıydı
_alininannesi deryakrtgl belirtilerin gayet normal benim ikinci gebeliğim, oğlumda bulantıdan çok baş ağrısı hatırlıyorum vücut her seferinde farklı farklı tepki veriyor gebeliğe.
deryakrtgl Esma006 tamam deneyeyim teşekkür ederim geceden belli hiç uyuyamadım ateşim yüksek bu gece oldu sadece
penbe_karisi Evet normal canm 12 haftaya kadar ben 19+6 yım hala mide bulantilarim devam ediyor keseyi gördün mü
penbe_karisi deryakrtgl hayırlı olsun tansiyonunu ölç canm düştüğü zaman baş dönmesi oluyor bende de 😀😀bol bol su iç ayakta fazla kalmaa 🥰🥰
saadet3313 Bende 14+1 günlüğüm halen midem bulantım ve aşırı baş dönmem var Allah yar ve yardımcımız olsun gerçekten çok zor
semiii Bende sizlere özeniyorum midem bulanıyor kusuyorum diyenlere 😁 Sabah kahvaltıda sadece biraz olur benim sonra hiç olmaz, baş ağrısı çok çektim başlarda şimdi rahatım, 9 haftam daha ama olsun 😅
melaly semiii ay deme öyle deme. Kusmamak nimet. Bende 9+3 üm. 7 den beri hap içiyorum. Bulantım hala var hapa rağmen. Dışarı çıksam tok çıkmam lazım 2 saatim var . Sonra direncim düşüp öğürmeye başlıyorum. Ki ben yerinde durmaz biriydim.
beautymom deryakrtgl aynılarını bende yaşıyorum 7+2 özellikle baş ağrısı doktora sormayı unuttum bugün tansiyonum filan da normaldi ölçtüler