Laydyg ben sezaryenden sonra ilk gün bile(yürüyeceğim zaman) doktorumun önerisiyle takmıştım çıt çıtlı olandan taktım. O ilk kalkışta ağrıyı hafifletiyor bana iyi gelmişti yürürken çok rahatlatıyordu. Ama tabi ilk gün ben sizin için bir şey diyemem onu mutlaka doktorunuza sorun. Sonraki günler için takmaya devam ettim