İleri düzey Pcos sendromum vardı yılda sadece 2 kez adet oluyordum. Farklı farklı doktorlara gittim glifor verildi içtim işe yaramadı. En son devlet eğitim araştırmada bir Profesöre gittim boşu boşuna özel hastanelerde dolanmana hiç gerek yok bunun en basit ve ucuz tedavisi dengeli beslenmek ve spor dedi. O zaman 85 kg ydum. 60 kg ikende aynı pcos um vardı ama dedim. 60 kg olsaydın çok basit bir şekilde uyarıcılarla hamile kalabilirdin dedi. Adet söktürücü de vermiyorum dedi zayıfla ilk adetini kendin ol halen hamile kalmadıysan o zaman gel tedaviye başlayalım dedi. Gerçekten de 85 kg dan güzel bir diyetle 70 kg ya düştüm ve 6 aydır adet görmememe rağmen hamilelik haberimi aldım. Şuan 16+6 haftalık hamileyim.