Dilarataskent benim doktorum düzenli beslenme yeterli sıvı alımı ve vitamin ile etkilemiceğini söyledi. Ama bi gün dene kötü olursan bidaha tutma dedi. Bende tuttum bi gün çokta güzel geçti hatta hep başım ağrırdı ama hiç ağrımadı. ama 5 aylıktm ben. Son aylarda olsam tutmazdım. Çokta rahat tuttum sahura kadar uyumadım 3 litre su içtim hergün sahurda yumurtamı yedim sütümü içtim iftarda et balık ve sebze mutlaka yedim bebeğimde çok güzel gelişti. Doktorunuza danışmadan bişey yapmayın ama