Hilalarzu Ankara liv hospital hastanesinde sezaryen ya da normal doğum yapan anneler var mı. Lütfen konuşalım🫶
Hilalarzu Thck1 öncelikle hayırlı olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün 🤗 nasıldı peki deneyiminiz hastaneyle ilgili, doktorunuz, doğumhane ekibi vs. Bir de paket mi almıştınız yoksa sadece doğum mu yaptınız?
Hilalarzu Papatyaaam1 hayırlı olsun. Teyzeninizin deneyimlerinden yola çıkarak peki siz o hastaneyi mi başka hastanryi mi tercih ettiniz?
Papatyaaam1 Hilalarzu ben devletı tercih ettım çünkü hem fıyat hem prosedurlerı bana uygun degıl zaten bır doğum ıcın özele gıtmek ve 100 k vermek de bana ısraf gelıyor o parayla çocuğumun odasını veya gelecek bırıkımını hazırlarım
Hilalarzu Papatyaaam1 aslında israf değil ya dünyaya yeni bir can getirirken sizin ve bebeğinizin sağlığı ön planda. İlk 2 muayenemde devlete gittim gittiğimde ilk doktoru bulamamak bile yani her seferinde farklı doktor olması insanı geriyor. Ben takibin her hastalıkta olduğu gibi doğum gibi bir durumda da en güvenli ve en erkili olması açısındsn tek bir doktor tarafından yapılması düşüncesindeyim. Ama yine de herkesin kendi anlayışı tabiki sağlıkla kavuşalım bebeklerimize. Mesela özel hastanede size uymayan prosedür hangisiydi?🤗
Papatyaaam1 Hilalarzu ben 2 farklı yerle konuştum bırı liv hastanesı biri a life tı livde doğum oaketını sorduk 85 k ydı o zaman ve atıyorum bır test yapıldı aynı testen 2. Kez yaptırırsan ek para ödüyorsun ve herkes özelde doğum yapmıyor o yüzden doktorlar çok bılınclı degıller ki zaten 85 aldıkları halde Bırde gereksız sekılde doğumu sezeryan yaptırıyorlar bıçak parası almak ıcın zaten 85 ödüyorum ben Bıde devletten alcakları bıçak parası ıcın benım ömür boyu agrıyla yaşamama sebep oluyorlar bir diğeri de a life oraya sadece doğum ıcın sordum en son ındırkmli fıyat 20 normal 25 sezeryan dedıler esımden dolayı da ındırım uygulandj tabı ama bu fuyatlar doğum 8-5 olursa gecerlı eğer mesai saatı dışında olursa ek 5 6 bin tl alıyorlarmış ne anlamı kaldı benım 20 k vermemin çocuğun mesaı saatı ıcınde gelcenı ben nerden bılıcem ben o parayı ne ıcın verıyorum o zaman
Papatyaaam1 Papatyaaam1 test dedıgım mesela şeker yuklemesı bır kereyı karşılıyor paket ama 2. Yı karşılamıyor ve bunlar çocuğun canını hıce saymadan 2. Yı ıstıyolar şeker yuklemesı zaten çocuğa zarar gelmesin dıye oncesınde yapılması ve önlem alınması gereken bır test e bana 2. Yı yapıyor o şeker bebeğe zarar verıyor gelısım gerılıgı vs yapıyor yada haftasına göre ırı oluyor veya suyunu etkılıyor özelde doğum yaptım demek ıcın bebegımın hayataunı kendı cebımı de mantıksız sekılde zararda uğratmak saçma açıkçası benım düşüncem bu sekılde ama başkalarının düşüncesine saygım var