Kızlar 34+0 haftalık gebeyim riskli bir gebelik serüvenim var düzenli çıkan sancilardan başta ilerleyen plesanta previa durumu vardı o sonradan yapışkanlık durumu ayrıldı ama hala çok aşağıda denildi bebek de bebeğin eşi de bir iki gündür yine ağrım vardı şuan göğsünden elimi koyunca elimin tamami çok rahat oturuyor yani karnımın üstü basıklaştı bir bosluk oluştu erken doğum belirtisi denilebilir mi doktora gideceğim ama şuan eşim çıkamıyor 15 aylık bir oğlum daha var onunla tek gitmesi daha zor olacak