cutebabymomm Haftaya girmek üzereyim ve sabahları yoğun bulantı yaşıyorum kizlar nasıl kesiliyor bu üçüncü aydan sonra birden hissetmemeye mi basliyorsunuz bulantıyı yoksa azalarak mi gerçekten nefret ediyorum şu mide bulantısından artik
Bebekkuzu cutebabymomm 11 deyim bende merak ediyorum ama sanji yavaş yavas kesilck gibi gece ve gün icinde olmuyo benim
prinkle cutebabymomm 13 haftam bitmek üzere 3 ay olmuş oluyor yani ama hala devam ediyor sabah bulantıları özellikle ve iştahsızlık hat safhada Malesef sabahları yumurta bile yiyemiyorum düzenli olarak
vanilya_kokusu_ cutebabymomm 17 olmak üzereyim hala devam ediyor benimki çok sıkıldım artık 🥺 yemek yediğim halde bulanıyor
cutebabymomm Bebekkuzu eğer kahvaltı yaparsam geciktirmeden benim de olmuyor ama her sabah mutlska o hissi yaşıyorum 🤢
cutebabymomm prinkle yumurta ben de hiç yiyemiyorum ya çok nadiren yiyorum acaba çok bu etkisi olur mu bebislere
Sultansultis kendiliğinden kesildi, hiç geçmeyecek gibi geliyo ama bi gün geçiyor. herkesin farklı haftada kesiliyor
semanurdiyebiri cutebabymomm bünyenize göre değişir ama bulantı gitmiyor sadece 2. Trimesterda azalıyor ama ilk zamanlardaki gibi sizi hayattan bezdirmiyor
semanurdiyebiri cutebabymomm 26 oldum bu hafta 3. Trimestera girmek üzereyim ve maalesef yeniden başladı
prinkle ruzgar21 Pipi görüyorum ama net cinsiyet için iki hafta sonra gel demişti haftaya gideceğim inşallah sizin belli mi