Ben Elif ozana gidiyorum çok memnunum. İlk doğumumu da onda yaptım. Sezaryen sonrası aynı gün ayaktaydım. Normal doğum için de uğraşıyor ama bizimki ilk sezaryen olduğu için mecbur sezaryen olacak. SSVD düşünen varsa yapmıyor. Fiyat için bir şey diyemem. Gebeliğin başında anlaşmıştık sonuna geldim muhtemelen zam gelmiştir.