Merhaba kızlar 🤗💕
Ben 36+6 oğlumun suyunun bitiş sebebiyle suni sancıyla 37 de yani 15/10 tarihinde yatışım yapıldı. Suni sancı verilmeye başlandı ama benim ne açılmam ne de kasılmam hiçbir şeyim yoktu . Sonuçta bana göre bi tık erken haftada doğdu 1 hafta 10 gün daha dursaydı iyi olurdu ama zamanı böyleymiş sağ Salim aldım kucağıma çok şükür 💕 öğlen 11 de suni sancı verilmeye başlandı ama benim kendi sancılarım akşam 5.15 te gelmeye başladı sancılarım başladığında ise açılmam 4 cm de baya bi takılı kalmıştı, benim 2.ci doğumumdu ama yapamıcam açılma yok sancı yok diye sezeryana döner diye düşünüyordum yalan yok ama ebelerim o kadar istikrarlı çıktı ki olacağına inandılar ve benide inandırdılar.
Her neyse saat akşam 5.15 gibi sancılarım direkt 2 dk bir başladı sık giriyordu yani sonrasında hızla ilerleyerek saat6 da 6-7 cm arasıydı sonrasında da 8 ve 9 oldu bi yarım saat içerisinde . Saat 6.40 civarı sancılarım artık her dk gelmeye başlamıştı ve açıklığım tamdı ama o kaka gelme gibi hissi oluyo ya onu bekliyorduk tam ıkınma için.. derken öyle de saat tam 19.12 oldu ve bana o ıkınma hissi gelmesiyle tam 3 ıkınmada oğlum kucağımda yatıyordu ve ben yapamıcam derken şok olmuştum ❤️ yani totalde 2 saat sancı sonrasında oğlum kucağımdaydı Rabbim herkese su gibi doğumlar nasip etsin ❤️