Kızlar korunmasız ilişki üzerinden tam 13-14 gün geçti yeni doğum yaptım doktor kontrolümde vardı zaten alttan muaneye etti her hangi bi hamilelik bulgusu yok kanda alalım dedi beta verdim negatif çıktı 13-14 gün geçti korunmasız ilişki üstünden zaten hemen ertesi günde ertesi gün hapı içmiştim şimdiki adet döngümü bilmiyorum doğumdan sonra ilk adetimi olmadım ilişki de 40 çıktıktan sonra 42. Gün de oldu zaten oda eşimin yanlışlığı üzerine korunmasız olmuştu sonuç olarak korunmasız ilişkiden 13-14 gün geçti negatif çıktı test sizce doğru mudur umarım doğrudur